6 Şubat 2015 Cuma

KALDIRIM MAGANDASI

Hazırladığım broşürleri artık tek tek mail atmak için vakit bulamıyorum. Bu nedenle bir siteye yükledim linkini paylaşıyorum.

Resmi buradan indirip istediğiniz kadar bastırıp ya da fotokopi çekip kullanabilirsiniz.

Daha az kağıt israfı olması açısından bir A4 'e dört kare yaptık, kesmesi biraz zahmetli ama değer bence.

Bir de küçük uyarım olacak. Bu broşürleri arabalara koyup plaka paylaşırken dikkat etmemiz gereken bir husus var.

Birisine "maganda" demek suçtur. Bu varlıklar her ne kadar trafik kurallarını ihlal etse hatalı park  etse de bizim kendilerine maganda deme lüksümüz yok. Biliyorsunuz "suç işleme özgürlüğü" diye bir şey olamaz!

Ama biz broşürümüzde kendilerine uyarı/tavsiye ve telkinde bulunuyoruz. Plaka paylaşırken maganda diye yazmayın. Sonra savcılıklardan toplamayayım sizi. Ama plaka ve broşürü paylaşırken kuralarauy, duyarlıvatandaşol, rampavekaldırımadikkatet hastaglerini kullanabilirsiniz sıkıntı yok.
Açıkça plaka paylaşımında da sıkıntı yok.

Yani önemli olan; maganda kelimesini ve açık  plakayı birlikte paylaşmıyoruz.Ama bool bool broşür dağıtıyoruz ve rampalara kaldırımlara parkeden magandalara savaş açıyoruz!!! (Böyle söyleyince suç olmuyor merak etmeyin:))

İşte link:

http://i.imgur.com/O00dRP3.png






4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Hemen çıktı alıp ise koyuluyorum:) zira eskisehir de bu tiplerden o kadar çok var ki, hatta bir alışveriş merkezinde engelli park yerinde söyle yazıyor:"yerimi aldin, engelimi de alır misin?" Ama insanlarımız o kadar garip ve bencil ki göz göre göre her hafta aynı manzarayla karşılaşmaktan ben bıktım onlar bikmadı. Annem de gördü ona da alacagim çıktı biz ise koyulduk bile♡♡♡ eskisehir den kocaman sevgiler♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. Bu arada izin verirseniz eğer yazinizin linkini blogumda yayınlamak isterim

    YanıtlaSil